Sunday 29 September 2024

සුද්දා සීගිරි කාශ්‍යපට ඇන්දීම


ලංකාවේ සංචාරක ව්‍යාපාරය දියුණු කිරීමේ මං පිළිබඳව සාකච්චා කෙරෙන closed WhatsApp මිතුරු හමුවකට මම පහත දැක්වෙන යෝජනාව කලෙමි.

ලංකාවේ පෞරාණික සහ විශේෂිත ස්ථාන නැරඹීමට දේශීය සහ විදේශීය සංචාරකයන්ගෙන් අය කෙරෙන ගාස්තුවේ විශාල පරතරයක් ඇත. මෙය බොහෝ විදේශිකයන්ගේ නොසතුටට හේතුවෙයි. මීට අමතරව මේ අය කෙරෙන ගාස්තුව සඳහා ලබා දෙන පහසුකම් ඉතා අල්පය. මේ නිසා දැනට සියළුම ස්ථාන සඳහා විදේශිකයන්ගෙන් අය කෙරෙන මුදල ඩොලර් 5 දක්වා අඩු කිරීමට මම යෝජනා කලෙමි. සාර්ක් කලාපීය සංචාරකයන් සඳහා එය ඩොලර් 3 වැනි මුදලක් දක්වා අඩු කල හැක.

බොහෝ රටවල සංචාරකයන්ගෙන් විශාල ආදායමක් ලබන්නේ නැරඹීමේ ප්‍රවේශපත් විකිණීමෙන් නොවේ. මේ සඳහා ඒ ඒ ස්ථානවලට ආවේනික වූ ව්‍යාපාරික මොඩලයන් ගණනාවක් ඇත. මේ පිළිබඳව අපි ඉදිරියේදී දීර්ඝ වශයෙන් කතා කරමු. මගේ මිතුරන්ට මම උදාහරණයක් ලෙස පහත යෝජනාව කලෙමි. 

බොහෝ රටවල පෞරාණික ස්ථාන අසල ඇති ආයතන වලින් ඔබව එම ස්ථානය හා සම්බන්ධ සුවිශේෂී පුද්ගලයන් ලෙස හැඩගන්වා එම ස්ථානයේ පසුබිමෙහි ඔබගේ චායාරූප ගැනීමට හෝ වීඩියෝ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දෙයි. උදාහරණයක් ලෙස ඊජිප්තුවේ පිරමිඩ අසලදී ඔබට රැම්සෙස් රජු හෝ නෙඵර්ටිටි රැජින ලෙස සැරසී චායාරූප ගත හැක. මේ සඳහා මෙම ආයතන අධික මුදලක් අය කරයි. නමුත් මේ බොහෝ ස්ථානවල ඉල්ලුමට සරිලන සැපයුමක් ලබා දීම පවා අපහසු වී ඇත.

මා යෝජනා කලේ ආරම්භයක් ලෙස අපට සීගිරිය අසලදී සුද්දන් සීගිරි කාශ්‍යප ලෙස හැඩගන්වා මුදල් ඉපයිය හැකි බවයි. බොහෝ දෙනෙකු මේ යෝජනාවට ප්‍රසාදය පලකළ අතර මේ ඉන්පසු ඇතිවූ දෙබසකි.

එක් මිතුරෙක්: චන්දිම ඒ ගමන්ම අපි සුද්දිව සීගිරි අප්සරාවට අන්දමු.

තවත් මිතුරෙක්: අන්න වැඩේ. ඊට පස්සේ අපි ලෝකල්ස්ලට ටිකට් කඩල උන් දෙන්නව පෙන්නමු. 

No comments:

Post a Comment